Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Getting away with it all messed up...that's the living...;)

Getting away with it all messed up...that's the living...;) Ένα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια.. Είναι ανόητο μα όλοι νομίζουμε πως μας αντιπροσωπεύει αυτός ο τίτλος! Όποιον και να ρωτήσεις κάτι θα βρει να σου πει.. Όσο καλά κ αν είμαστε πάντα κάτι λείπει.. Στην πραγματικότητα μπορεί όλα να μας πηγαίνουν καλά. Ποιός όμως ορίζει αυτό το ''καλά''? Ο καθένας μόνος του.. Γιαυτό και κατα μέσο όρο εκεί όπου παλεύουμε να φτάσουμε είναι λίγο πιο πάνω απ την κατάσταση στην οποία ήδη βρισκόμαστε. Αυτό σημαίνει πως ελάχιστοι άνθρωποι νιώθουν ευτυχισμένοι. Είμαστε πεπεισμένοι πως αυτό το ''κάτι'' που θα κάνει τη διαφορά δεν το έχουμε και ούτε πρόκειται να το βρούμε. Ίσως έχει γίνει βέβαια ένα τόσο δα λαθάκι... Οι όμορφες στιγμές διαρκούν λιγότερο απ τις υπόλοιπες.. Αυτό μάλλον συμβαίνει για να τις εκτιμούμε όταν τελικά έρχονται. Έχω πιάσει άπειρες φορές τον εαυτό μου να κάνει σχέδια και να ονειρεύεται με χαλινάρια. Φοβάμαι μην ξεφύγει η σκέψη μου και γίνω γελοία.. Έχω επίσης πει αμέτρητες φορές οτι όλα τελειώσαν για καταστάσεις μα δυσκολευόμαι να θυμηθώ πότε αυτό το τελεσίγραφο ήταν όντως αληθινό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: